zondag 17 februari 2013

Dove Creme Mousse

 Dove komt met een Nieuw product Dove creme mousse.
Via de facebook van dove http://www.facebook.com/dove heb ik dit product gewonnen.
Dit product natuurlijk gelijk getest.
Ik heb hem getest onder de douche en in bad. Je heb 2 varianten; een diep voedende en een normale.
ik heb de diep voedende ( blauw )
Dit is hoe het product uit de fles komt.
Deze douche creme is stevig en voelt aan als een haarmasker.
ik gebruik hem in combinatie met mijn douche puf.
hij schuimt heerlijk en voelt supper zacht aan.
                                            
Het bijna voelt alsof je met een body lotion en een douche.
Je kan je echt het verschil voelen in je huid na het douchen.
Het heeft een heerlijke klassieke dove/zeep geur
maar ik zou graag een fruitiger variant op deze producten in de toekomst willen!
zoals dove zelf zegt  het voelt net als slagroom
deze douche creme mousse kost 3,55 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten