zaterdag 6 april 2013

favoriete lip producten

                                        dit zijn mijn favoriete lip producten 
                                        en mooi en betaalbaar

 dit is een gloss wonder balm van de nivea ik heb heb gekocht bij de action.  hij is echt supper fijn er zit argan olie mango butter en cacao butter in die je lippen heerlijk verzorgen. must have voor in de winter
nummer 21 mango balm 

dit is echt een mooi lieve roze kleur. dit is de lipgloss van essence uit de stay with me longlasting lipgloss lijn. hij geeft een beetje een milky effect wat ik wel mooi vind. hij blijft lang zitten en geeft niet af. supper voor een feestje
nummer 01 me&my icecream

dan een lipsteen van NYC. dit is een oranje kleur die als nude overkomt op je lippen. ik vindt dit een supper fijn lip product voor na school. hij is niet onzichtbaar maar je ziet wel een mooie kleur. hij is waterproof wat altijd handig is en hij blijft 16 uur zitten.
nummer 504  orange on the go


en dan de laaste maar niet de minste deze supper leuke essence lipcream. dit is een matte lip cream uit de stay  matt lijn. ik ben dol op matte kleurtje ( zie mijn filmpje DIY matte nagelak ). die is een mooie nude kleur met een roze ondertoon. hij is supper mooi blijft lang zitten en geeft niet af.
nummer 01 velvet rose



1 opmerking: