donderdag 25 april 2013

online shoppen

heeej.
sorry voor het zo lang niet meer bloggen.
vandaag een artiekel over vervalsing op het internet.
zelf heb ik hier geen ervaring meee, maar vriendinnen van mij wel.
ik zelf bestel eigenlijk bijna nooit wat online.
als je iets online wilt kopen denk dan aan deze 5 dingen
1 waarom wil degene het verkopen
2 als iets normaal 50 euro is waarom zou je het dan verkopen voor 10 euro
3 zoek een plaatje van het product op op een blog en vergelijk deze.
4 kijk of degene meerdere advertenties heeft bv.  wel 30 producten van mac voor een lage prijs is verdacht.
5 waarom iets online bestellen terwijl je in een winkel zeker weet dat het echt is.

ZOEK DE VERSCHILLEN
( het is niet de kleur )
 deze twee bb creme's lijk precies hetzelfde  welke is echt en welke is nep


het skin79 onderaan de verpakking is het echtheid teken ook de echtheid stikker maar die zie je niet op de foto


ZOEK DE VERSCHILLEN
deze twee paarse lakjes van o.p.i lijken hetzelfde de verpakking de kleur alles.
maar welke is echt en welke is nep.
de echtheid is te zien aan het stickertje aan de onderkant.
de code maar ook "peel here"geven de echtheid aan.

dus pas goed op als je iets koopt op het internet, het lijkt zo goedkoopmaar als het nep is is het zo duur. ook gebeurt het regelmatig dat je niks ontvangt. en de verkoper geeft de post op de kop. 
dit klopt niet als verkoper ben je verantwoordelijk voor de aankomst je het product.
ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.
de foto's zijn niet van mij ik heb ze opgezocht op internet.
deel je internet ervaring in de reactie

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten