zaterdag 6 april 2013

cleam cleanser Elizabeth Arden

   
van mijn oma kreeg ik deze cream cleanser van Elizabeth Arden.
dit is een product dat al je make-up  er af haalt
ik heb best gevoelige ogen en dit werkt bij mij het beste


 er zit geen parfum in hierdoor ruikt niet heel erg lekker maar het is wel beter voor je huid.

zo ziet het product er uit op mijn hand het is een beetje een mouse 
                     ik heb even een hele simpele oog look gemaakt hiervoor gebruik ik                                    essensce pigment in het oranje
                                   huidskleur uit smokey eyes palletje van catrice
                                   waterproof eyeliner van catrice
                                   kiko waterproof mascara

        ik doe twee kleine stipje op mijn ogen en wrijf dit uit. daarna haal ik het eraf met een washandje.

                                        het resultaat geen make-up meer op mijn ogen
                                       hij prik niet en het haalt alle make-up in een keer weg.
                                       ik weet niet waar het te koop is en hoe duur het is want ik kreeg hem kado.
                                       zie je hem ergens liggen zet het even in de reacties
                                       doei xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten